22.9.2012

KOS 2012


Noni. Kos käyty läpi viikossa, ja must tuntuu et toi oli jo mulle liikaa. Te siellä ruudun takana, jotka unelmoitte kolmen viikon pituisista lomista jonnekkin lämpimään, screw you guys! Haha ei vaa, must oli ihanaa palata tänne syksyisee Suomee, vaikkakin kolmelta yöllä, vesisateeseen. Kuumuus ja se pakahduttava olo ei oo mun juttu. Eikä aurinko. 
Oltiin tosiaa perheen kesken, mun sisko on matkaopas ja sen takiiha me tonne sit lähettii. Käytiin Turkissa päiväreissulla, kuumillä lähteillä, tulivuoren kraaterilla, pyöräilemässä, saarikierroksella ja vaikka missä. Ei tullu maattuu uima-altaalla jote en oo ruskee höh. Katoin kameran kaikki 638 matkakuvaa tänää läpi ja en löytäny ainuttakaa missä mulla näkyis naama :D Haha ois voinu ehk kuitenki kuvata itteeniki mut noh..

Mun veli (kuvissa..) osti iha mielettömästi kaikkee, ja mä ostin tasan ton hatun ja vansin feikit kengät Turkista + tuliaisia. Oon menossa huomenna salin jälkeen Jossun kaa käymää kaupungissa ettii vähä syysvaatteita, en oikeesti malta oottaa et talvi tulee ja pääsee kierii lumee ja pukeutuu villapaitoihi ja kaulaliinoihi!

En päässy Iinan mukaa Valtterii (tai oisinha mä, mut emmä kahe tunni yöunil mihinkää lähe hehe) mut ilmeisesti hyvi oli saanu myytyy :) 

Mutta meen tästä lukee, ku ois viidet rästikokeet/pistarit/harjoitukset tehtävä sitte ensviikolla jes!

- p

6 kommenttia:

  1. mul just tuli semmone hyvä kesäfiilis näist kuvist ku ulkona sataa, ihanii kuvii! :)

    VastaaPoista
  2. kivoi kuvii ja muutenki tosi kiva blogi, oon jo lukijakin (:

    mut kävisitkö linkkaa blogis tänne ? >> http://my-own-wayy.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  3. heihoi vastatkaa mun kommenttiin siin lautapostaukses ):

    VastaaPoista
  4. Huuh, ihan liian kivoja kuvia! Matkakuume!

    VastaaPoista