31.12.2012

älkää tappako mua



moi! eli iina kirjottaa tällä kertaa, moni on varmaa jo kerenny aatella et oonko kuollu ku en oo enää postaillu, mutta elossa oon ja aion olla rehelline, että mua ei oo vaa huvittanu postaa. pauliina on onneks hienosti pitäny blogin pystyssä!


kello on 4 aamulla, mun silmät ei meinaa pysyy auki, enkä keksi enää mitää järkevää sanottavaa joten lopetan tän tekstin tähä

ja ainii mun uus iphone 5 kerkes jo mennä rikki (!!!!) jonka käytin korjauksessa jo pari viikkoo sitte.

- i

8 kommenttia:

  1. Miten se meni rikki??•-•

    VastaaPoista
  2. pääsitte linkkaa blogisi- lemppareihi, onnee !

    http://ourlifeislikeatrampoline.blogspot.fi/2013/01/im-living-such-sweet-nothing.html#comment-form

    VastaaPoista
  3. sul on tosi kiva blogi ! :-)

    ronkelin.blogspot.fi

    VastaaPoista
  4. kiitti oona! :) ja ronja kiitos, mutta meillä* ;D -p

    VastaaPoista
  5. mikä/mitkä kamera(t) teil on? mis asutte? sori ku spämmin kokoaja tänne jotai mut oli pakko kysyy ku selasin blogin läpi ;-)!!

    VastaaPoista