18.1.2013

tarina puhelinkuorista


Heiiippa! Tässä on kuva tommosista iphone tarroista mitkä hankin mun puhelimeen, toi kuva on jossai vanhassa postauksessa. Mulla siis meni toi kännykän takaosa viime vuoden puolella sirpaleiksi (itseasiassa ku ilmotin siitä mun kavereille ja iinalle nii kahe minuuti päästä iina pasko omansa XD) joten se tarra piti ne hyvin paikoillaa. Vähä aika sitte irrotin takaa sen tarran ja rupesin käyttää normikuoria (edessä on edellee se tarra). Tosi monessa blogissa on lähiaikoina näkynyt design skins iphonekuoria, ja aattelin itekkin hankkia semmoset. Selailin kuvakansioista ja netistä kuvia mut totesin että pitäis valita joku tosi ajaton kuva että sitä käyttäis pidemmänkin aikaa. Haha ei onnistunu. Oon just sitä tyyppiä et kyllästyn asioihin tosi nopeesti. (Varsinki meijän tumblr ja weheartit päivittyy usein koska en kestä kattoo enää niitä vanhoja kuvia..) No, äiti kävi ostamassa mulle värittömät kuoret ja nyt voin tulostaa aina uusia kuvia ku vanhoihin kyllästyy. Nii jees systeemi et tän pitäis olla laitonta! 

Tiistaina oltii Julian kaa starbucksissa, ja nyt hengailen kotona ku ei oikee houkuttanu mennä liikkaamaa tonne -17 asteeseen.. Hyvää perjantaita kaikille :-)

- p

4 kommenttia:

  1. sun ois pitäny laittaa kuvaa siit mun jamin mion ja miljan tuunaamast kuorest tai siit :-D - jossu

    VastaaPoista
  2. niii olis!! mut oisin halunnu tehä ennen ja jälkee kuvan ja mul ei ollu enne kuvaa :(

    VastaaPoista
  3. hei mistä niitä läpinäkyviä kuoria saa ? :-)

    VastaaPoista
  4. teknik magasinet, maksaa vähä alle kympi :)

    VastaaPoista