10.10.2012

syystakki

tietääkö kukaan miten macilla vois tota kuvan kokoo muokkaa samallail ku photofiltrel? sitä ei saa tähä ladattuu ja näyttää iha tyhmält ku jää tota valkost tonne :(

moikka! koeviikkoo puolesvälis, äikkä hissa ja ruotsi jo onneks takana! mun uus syys/alkutalvitakki tuli! tilasin siis h&m:ltä ja makso 49.95€. tykkään tosipaljon, se on tavallaan parka mut aika paljo lyhyempi (k näis kuvis ei näytä) ja sit ostin uuden neuleen ja toiset dr. denimit.

täs on nyt mun hiuksist muutama kuva ja nyt mä kysynkin TEILTÄ; mitä mä teen? leikkaanko, värjäänkö, annanko olla vai mitä? oon tosi kyllästyny ja nää on ihan epäsymmetriset ja muutenki, jote mielipiteit kaivataan! (mulla ei siis oo dippejä, vaa värjäsin viime talvella ruskeeks, ja mun hiukset imi sen värin ja jotenki niist tuli blondit, ja toi ruskee on siis iha juurikasvuu..)

toi kysely on iha hyväs tilantees, mut vasta puolet lukijoista vastannu jote te muutkin siellä laittakaa ihmees ideoita tulemaan! :-)

- p

16 kommenttia:

  1. miten sun hiukset on aina nii ihanan tuuheet, eikä semmoset lättänät ? ):
    mitä shamppoota tai hoitoainetta tms käytät ?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. haha kiitti mut ei ne ees oo! :D mutta käytän tigi bed headin urban anti+dote resurrection shampoota ja hoitoainetta, ne on semmosii isoi punasii pulloja :D ja joskus nivean tuotteit et tulee vähä vaihteluu.

      Poista
  2. hei!

    Mistähän ostit noin ihanan syystakin? c:

    VastaaPoista
  3. mist toi takki on !? (:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. h&m, tilasin sen netistä koska en oo kaupois kauheest nähny :) sori unohin laittaa tonne tekstiin, käyn laittamassa sinnekkin!

      Poista
  4. joko olen sokea, tai sitten olen huono etsimään, mutta en löydä tuota takkia h&m nettisivulta :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. http://www.hm.com/fi/product/04013?article=04013-E#article=04013-D näkyykö tää?

      Poista
  5. oi noi sun hiukset, oispa mullaki tommoset !! :)

    VastaaPoista
  6. älä värjää ainakaa, sun hiukset on kivat ton värisin t iina :D

    VastaaPoista
  7. jos haluut uutta ilmettä nii värjää ihmeessä, väri saa ihmeitä aikaa ja jos oot viimeks värjänny kauvan aikaa sitte nii en usko et hiukses tulis kuoleen jos sitä pelkäät :) & napsase vaikka ihan vaan huonot latvat pois, vois näyttää tosi kivalta jos vaikka vähä vaaleentaisit pari astetta hiuksias kun on muutenkin noin tuheet :)

    VastaaPoista
  8. sul o oikeesti maailma ihanimmat hiukset! mäki haluun :(

    VastaaPoista
  9. tehkää ne huonepostaukset

    VastaaPoista
  10. mä oisin oikeesti jo tyytyväinen jos omistaisin tollaset hiukset.. <3

    VastaaPoista
  11. kiitos! :-) ja huonepostaukset heti ku saadaa huoneet valmiiks :D

    VastaaPoista
  12. Laitan nyt tähän postaukseen, vaikka uudempikin on tullut :D -Että minkähän pituisille noita takkeja on? c: Noita koko juttuja kun en osaa D:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. voi apua.. siis mä oon varmaa just ja just yli 160cm (eli joo tosi lyhyt) ja toi takki on 34 kokoo eli pienint mitä tosta löytyy, ja se on mua edestäpäin yläreiteen ja takaatapäin puoleereitee..

      en osaa yhtää sanoo mut jos oot mua lyhyempi ja sua ei haittaa et se ois pidempi nii kyl se sit on hyvä kunha hihat sopii! kannattaa kattoo sielt hooämmän nettisivuilt jos ois jotai kokojuttui haha en yhtää oo varma :D

      Poista